Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіхацький, Р. Ф.-
dc.date.accessioned2023-06-29T11:15:19Z-
dc.date.available2023-06-29T11:15:19Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛіхацький Р. Ф. Перспективи підвищення зносостійкості контактних пар електротранспорту / Ліхацький Р. Ф. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 394-395uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163854-
dc.description.abstractНа сьогодні більшість видів електрорухомого складу громадського транспорту використовують контактні накладки трьох типів: вуглецеві, металокерамічні та мідні/мідно-графітові. Однак за характеристиками передачі електроенергії та зносостійкістю при економічній доцільності їх виробництва відомі типи контактних пар не задовольняють потреби транспортної галузі. До головних чинників, які призводять до швидкого зношування контактних пар можна віднести: матеріал елементів, що контактують; параметри струму, що передається контактною парою; швидкість переміщення/ковзання один відносно одного; погодні умови та механічний вплив.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectзносостійкість контактних пар електротранспортуuk_UA
dc.subjectзношування контактних парuk_UA
dc.subjectконтактні париuk_UA
dc.titleПерспективи підвищення зносостійкості контактних пар електротранспортуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk669.017.12uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Матеріалознавство та технічна естестика»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-394-395.pdf323,27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.