Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163859
Назва: Соціальні мережі як засіб просування бізнесу
Автори: Матейко, Владислав Миколайович
Дементьєва, Наталія Володимирівна
Ключові слова: соціальні мережі;управління прєктами;маркетинг
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Матейко В. М. Соціальні мережі як засіб просування бізнесу / Матейко Владислав Миколайович, Дементьєва Наталія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 723-725.
Короткий огляд (реферат): Зі збільшенням кількості користувачів смартфонів, відсоток активних юзерів соціальних мереж (СМ) як в Україні, так і в усьому світі стрімко зростає. Саме тому маркетинг, як один із засобів просування бізнесу, у соціальних мережах набуває все більшого значення, і також займає важливе місце у системі продажів та комунікації будь-якої компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163859
Розташовується у зібраннях:Підприємництво та управління проектами

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-723-725.pdf443,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.