Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163863
Назва: Значення комунікацій у підприємницькій діяльності
Автори: Мунтян, Валерія Ігорівна
Касьяненко, Лілія Володимирівна
Ключові слова: комінікації;підприємницька діяльність;управління проєктами
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Мунтян В. І. Значення комунікацій у підприємницькій діяльності / Мунтян Валерія Ігорівна, Касьяненко Лілія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 729-730.
Короткий огляд (реферат): Комунікації є важливою складовою будь-якого суспільства. Це обмін інформацією між суб‘єктами соціальної сфери. Також, комунікації називають взаємодією або спілкуванням. Розрізняють два види спілкування: вербальне – словесний спосіб обміну, та невербальне – безсловесна передача інформації «за допомогою тіла». Без комунікацій, існування та розвиток світу неможливий. Майже всюди потрібна взаємодія між людьми, вона є невід‘ємною частиною життя кожного. Деякі джерела свідчать, що вивчення проблем комунікації почалося ще за часів Платона, приблизно у 400-их роках до нашої ери.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163863
Розташовується у зібраннях:Підприємництво та управління проектами

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-729-730.pdf421,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.