Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163982
Назва: Реклама під час війни
Автори: Федорова, Н. В.
Ключові слова: реклама;рекламна діяльність;сучасний ринок рекламних послуг
Дата публікації: 2023
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Федорова Н. В. Реклама під час війни / Федорова Н. В. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 366-367
Короткий огляд (реферат): На сьогодні реклама вже не просто повідомлення про певний товар, послугу чи виробника, а справжня художньо-артистична, словесна чи художня творчість. Рекламна діяльність знаходиться в постійному розвитку, набуває багаторівневості та багатофактурності, що в свою чергу зумовлює необхідність уточнення ряду законодавчих дефініцій, що не цілком відповідають реаліям сучасного ринку рекламних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163982
Розташовується у зібраннях:Секція «Право»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-366-367.pdf322,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.