Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомарова, Є. Л.-
dc.contributor.authorБазілевич, Є. Д.-
dc.date.accessioned2023-07-05T11:20:37Z-
dc.date.available2023-07-05T11:20:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКомарова Є. Л. Дослідження використання штучного інтелекту в іграх / Комарова Є. Л., Базілевич Є. Д. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 163-164uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164015-
dc.description.abstractІгрова індустрія сьогодні досягла прогресу, який неможливо було уявити у минулому: тепер створюються цілі віртуальні світи з власною історією, стилем та персонажами. Гравці комп'ютерних ігор можуть змагатися між собою або проти ігрового штучного інтелекту, який відтворює поведінку людей у грі, надаючи гравцеві виклик.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectігриuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.titleДослідження використання штучного інтелекту в іграхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004.8:004.89uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція «Інформаційні технології та телекомунікації»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-163-164.pdf366,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.