Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164015
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комарова, Є. Л. | - |
dc.contributor.author | Базілевич, Є. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-05T11:20:37Z | - |
dc.date.available | 2023-07-05T11:20:37Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Комарова Є. Л. Дослідження використання штучного інтелекту в іграх / Комарова Є. Л., Базілевич Є. Д. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 163-164 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164015 | - |
dc.description.abstract | Ігрова індустрія сьогодні досягла прогресу, який неможливо було уявити у минулому: тепер створюються цілі віртуальні світи з власною історією, стилем та персонажами. Гравці комп'ютерних ігор можуть змагатися між собою або проти ігрового штучного інтелекту, який відтворює поведінку людей у грі, надаючи гравцеві виклик. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | ігри | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.title | Дослідження використання штучного інтелекту в іграх | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 004.8:004.89 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Секція «Інформаційні технології та телекомунікації» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Наукова_весна_2023-163-164.pdf | 366,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.