Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164036
Назва: Нечіткий підхід у формуванні портфеля розвитку дуальної освіти
Автори: Козир, С. В.
Молоканова, В. М.
Ключові слова: дуальна освіта;інформаційні технології
Дата публікації: 2023
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Козир С. В. Нечіткий підхід у формуванні портфеля розвитку дуальної освіти / Козир С. В., Молоканова В. М. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 179-180
Короткий огляд (реферат): Сьогоднішні заклади освіти відкривають нові, затребувані ринком праці спеціальності, запроваджують дуальну форму здобуття освіти, як-то нову технологію навчання, з метою підвищення свого конкурентного статусу. Необхідність здійснення коледжами та університетами значної кількості заходів, які є унікальними, породжує використання проєктного підходу для їх реалізації. Управління портфелем розвитку є одним з ключових завдань, які стоять перед будь-якою проєктно-орієнтованою організацією [1]. Під час формування портфелю розвитку організації визначають систему критеріїв і формулюють цільову функцію портфеля у просторі зазначених критеріїв. До портфеля проєктів варто включати лише ті, котрі мають найбільшу цінність, вписуються в ресурсні обмеження та відповідають стратегічним цілям організації. Ранжування всіх спеціальностей навчального закладу як кандидатів на інвестиції на основі критерію майбутнього прибутку в заданій стратегічній перспективі виконаємо за моделлю McKinsey (рис. 1). Відповідно, ці спеціальності і будуть кандидатами до портфелю проєктів розвитку дуальної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164036
Розташовується у зібраннях:Секція «Інформаційні технології та телекомунікації»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-179-180.pdf490,02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.