Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164058
Назва: Формування стратегії ребрендингу підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Оболонь»)
Інші назви: Formation of a rebranding strategy for an enterprise subject to foreign economic activity (based on the materials of PrJSC «Obolon»)
Автори: Булатова, Анна Володимирівна
Ключові слова: БРЕНД, ГОЛОС БРЕНДУ, ІННОВАЦІЙНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖ-НІСТЬ, КОРПОРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, СТРАТЕГІЯ РЕБРЕНДИНГУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, SMART-МЕТОД
Дата публікації: гру-2022
Бібліографічний опис: Булатова А.В. Формування стратегії ребрендингу підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Оболонь»)/ А.В. Булатова. Д. : НТУ «ДП», 2022. с. 120.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – управління суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо впровадження стратегії ребрендингу підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: визначено сутність і актуальність впровадження стратегії ребрендингу в умовах глобалізації зовнішнього ринку; досліджено основні чинники проведення повного чи часткового ребрендингу підприємства; приведено приклади вдалого та негативного досвіду проведення ребрендингу; надано оцінку функціонуванню підприємства ПрАТ «Оболонь»; застосовано практичні методи до аналізу конкурентної природи зовнішнього середовища діяльності підприємства ПрАТ «Оболонь»; виявлено проблеми та шляхи підвищення привабливості підприємства ПрАТ «Оболонь» перед споживачами; обґрунтувано конкурентні стратегічні напрямки розвитку за допомогою SMART-методу; обґрунтувано впровадження стратегії ребрендингу на ПрАТ «Оболонь».
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – управління суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо впровадження стратегії ребрендингу підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: визначено сутність і актуальність впровадження стратегії ребрендингу в умовах глобалізації зовнішнього ринку; досліджено основні чинники проведення повного чи часткового ребрендингу підприємства; приведено приклади вдалого та негативного досвіду проведення ребрендингу; надано оцінку функціонуванню підприємства ПрАТ «Оболонь»; застосовано практичні методи до аналізу конкурентної природи зовнішнього середовища діяльності підприємства ПрАТ «Оболонь»; виявлено проблеми та шляхи підвищення привабливості підприємства ПрАТ «Оболонь» перед споживачами; обґрунтувано конкурентні стратегічні напрямки розвитку за допомогою SMART-методу; обґрунтувано впровадження стратегії ребрендингу на ПрАТ «Оболонь».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164058
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом, 073м-21-2, Булатова.rar56,32 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Титули, 073м-21-2, Булатова.pdf166,6 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.