Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164059
Назва: Розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод»)
Інші назви: Expansion of sales markets for export products to increase the competitiveness of an enterprise (based on the materials of Public JSC “Interpipe NTRP”)
Автори: Бутенко, Аліса Тарасівна
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ЗАКОРДОННІ РИНКИ, ЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ
Дата публікації: гру-2022
Бібліографічний опис: Бутенко А.Т. Розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод») / А.Т. Бутенко – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 107 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю та конкурентоспроможністю підприємства. Мета роботи – теоретико-методологічні аспекти обґрунтування та розробка конкурентної стратегії розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методологічні аспекти розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано господарську та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» за методом ефективності; розроблено конкурентну стратегію, яка передбачає розширення ринків збуту продукції чорної металургії на ринок Туреччини для підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованого проєкту; проаналізовано, як підвищилась конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» після впровадження запропонованого проєкту.
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю та конкурентоспроможністю підприємства. Мета роботи – теоретико-методологічні аспекти обґрунтування та розробка конкурентної стратегії розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методологічні аспекти розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано господарську та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» за методом ефективності; розроблено конкурентну стратегію, яка передбачає розширення ринків збуту продукції чорної металургії на ринок Туреччини для підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованого проєкту; проаналізовано, як підвищилась конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» після впровадження запропонованого проєкту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164059
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом 073м-21-2 Бутенко.rar46,93 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Титули 073м-21-2 Бутенко.pdf174,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.