Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльїна, Вероніка Олексіївна-
dc.date.accessioned2023-07-06T20:13:25Z-
dc.date.available2023-07-06T20:13:25Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationІльїна В.О. Обґрунтування управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції (за матеріалами ТЗОВ «ІГРОТЕКО») / В.О. Ільїна. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164065-
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес освоєння зовнішніх ринків збуту продукції підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи освоєння зовнішніх ринків збуту продукції; проаналізовано господарську та імпортну діяльність ТЗОВ «ІГРОТЕКО»; охарактеризовано ринок дитячих іграшок; запропоновано заходи з реалізації управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції ТЗОВ «ІГРОТЕКО» та визначено економічну ефективність запропонованого проєкту заходів.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес освоєння зовнішніх ринків збуту продукції підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо освоєння зовнішніх ринків збуту продукції. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретично-методологічні основи освоєння зовнішніх ринків збуту продукції; проаналізовано господарську та імпортну діяльність ТЗОВ «ІГРОТЕКО»; охарактеризовано ринок дитячих іграшок; запропоновано заходи з реалізації управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції ТЗОВ «ІГРОТЕКО» та визначено економічну ефективність запропонованого проєкту заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАГРЕСІЯ РФ, ГАЛУЗЕВА ВИСТАВКА, ЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТ ІМПОРТУ, ЗБУТ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, СИСТЕМА ЗБУТУ, СТРАТЕГІЯ ЕКСПОРТУuk_UA
dc.titleОбґрунтування управлінських рішень у сфері освоєння зовнішніх ринків збуту продукції (за матеріалами ТЗОВ «ІГРОТЕКО»)uk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of management decisions in the field of development of product sales in foreign markets (based on the materials of LLC “IGROTEKO”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_Ільїна.rar45,09 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Титули_Ільїна.pdf169,71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.