Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164076
Назва: Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДМЗ»)
Інші назви: Formation of the strategy of foreign economic activity of an enterprise (based on the materials of Private JSC “DMZ”)
Автори: Шевцова, Ілона Сергіївна
Ключові слова: ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, ЕКСПОРТНО-ОРІЄНТОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Дата публікації: гру-2022
Бібліографічний опис: Шевцова І.С. Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДМЗ») / І.С. Шевцова. Д. : НТУ «ДП», 2022. с. 105
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено та вдосконалено стратегічне планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства; з’ясовано особливості формування міжнародної маркетингової стратегії як складової стратегії ЗЕД; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз зовнішнього конкурентного середовища підприємства; проведено економічний аналіз показників діяльності ПрАТ «ДМЗ»; проаналізовано зовнішньоекономічні зв’язки ПрАТ «ДМЗ»; обґрунтовано необхідність формування зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «ДМЗ» як експортно-орієнтованого підприємства; впроваджено зовнішньоекономічну стратегію у ПрАТ «ДМЗ» та оцінити її ефективність
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено та вдосконалено стратегічне планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства; з’ясовано особливості формування міжнародної маркетингової стратегії як складової стратегії ЗЕД; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз зовнішнього конкурентного середовища підприємства; проведено економічний аналіз показників діяльності ПрАТ «ДМЗ»; проаналізовано зовнішньоекономічні зв’язки ПрАТ «ДМЗ»; обґрунтовано необхідність формування зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «ДМЗ» як експортно-орієнтованого підприємства; впроваджено зовнішньоекономічну стратегію у ПрАТ «ДМЗ» та оцінити її ефективність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164076
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Д_Шевцова.rar53,27 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Титул_Шевцова.pdf259,68 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.