Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164077
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Анастасія Андріївна-
dc.date.accessioned2023-07-06T20:57:11Z-
dc.date.available2023-07-06T20:57:11Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationШевченко А.А. Управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів»)/ А.А. Шевченко. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 99 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164077-
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес організації експортної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: узагальнено теоретичні основи управління комплексом маркетингових комунікацій; проаналізовано діяльність ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» та конкурентного середовища; запропоновано рекомендації в сфері маркетингових комунікацій для ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» та визначено економічну ефективність запропонованих рекомендацій та маркетингових заходів.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес організації експортної діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з управління комплексом маркетингових комунікацій підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: узагальнено теоретичні основи управління комплексом маркетингових комунікацій; проаналізовано діяльність ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» та конкурентного середовища; запропоновано рекомендації в сфері маркетингових комунікацій для ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів» та визначено економічну ефективність запропонованих рекомендацій та маркетингових заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИuk_UA
dc.titleУправління комплексом маркетингових комунікацій підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів»)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of the complex of marketing communications of the enterprise - a subject of foreign economic activity (based on the materials of PrJSC "Dnipropetrovsk Plant of Food Concentrates")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом 073м-21з-2 Шевченко.rar8,07 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Титули 073м-21з-2 Шевченко.pdf171,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.