Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164105
Назва: Використання інструментів електронної комерції в міжнародному бізнес-середовищі
Автори: Чірах, О. Г.
Артеменко, А. В.
Ключові слова: електронна комерція;міжнародні платежі;FedEx
Дата публікації: 2023
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Чірах О. Г. Використання інструментів електронної комерції в міжнародному бізнес-середовищі / Чірах О. Г., Артеменко А. В. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 238-240
Короткий огляд (реферат): Електронна комерція (e-commerce) – це процес купівлі-продажу товарів та послуг через Інтернет. Це може бути віддаленим продажем, продажем з доставкою, онлайн-магазином, аукціоном або будь-яким іншим способом, де використовується Інтернет як платформа для торгівлі. Електронна комерція стала невід’ємною частиною світової бізнес-мережі, що особливо важливо для міжнародного бізнесу, де здійснення операцій бути складним завданням.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164105
Розташовується у зібраннях:Секція «Економіка і управління»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наукова_весна_2023-238-240.pdf327,07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.