Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164206
Назва: | Використання штучного інтелекту в ігровій розробці: можливості та перспективи |
Автори: | Атаманчук, Олександра Анатоліївна Приходченко, С. Д. Ширін, А. Л. |
Ключові слова: | штучний інтелект;нейромережа;система адаптивного геймплею |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Атаманчук О. А. Використання штучного інтелекту в ігровій розробці: можливості та перспективи / Атаманчук Олександра Анатоліївна, Приходченко С. Д., Ширін А. Л. // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 340-342. |
Короткий огляд (реферат): | З роками розвитку комп'ютерних ігор, розробники використовували нові технології та інструменти, щоб створити більш складні, реалістичні та цікаві ігри. Однією з технологій, які активно використовують для розробки є штучний інтелект (ШІ). Штучний інтелект - це галузь науки, що займається створенням програм та систем, які можуть навчатися, самостійно приймати рішення та виконувати завдання, які раніше були виконані лише людьми. У розробці ігрових додатків ШІ може значно покращити досвід як і для розробників, так і для гравців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164206 |
Розташовується у зібраннях: | Інформаційні та телекомунікаційні технології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тиждень студентської науки -2023-340-342.pdf | 651,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.