Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164206
Назва: Використання штучного інтелекту в ігровій розробці: можливості та перспективи
Автори: Атаманчук, Олександра Анатоліївна
Приходченко, С. Д.
Ширін, А. Л.
Ключові слова: штучний інтелект;нейромережа;система адаптивного геймплею
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Атаманчук О. А. Використання штучного інтелекту в ігровій розробці: можливості та перспективи / Атаманчук Олександра Анатоліївна, Приходченко С. Д., Ширін А. Л. // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 340-342.
Короткий огляд (реферат): З роками розвитку комп'ютерних ігор, розробники використовували нові технології та інструменти, щоб створити більш складні, реалістичні та цікаві ігри. Однією з технологій, які активно використовують для розробки є штучний інтелект (ШІ). Штучний інтелект - це галузь науки, що займається створенням програм та систем, які можуть навчатися, самостійно приймати рішення та виконувати завдання, які раніше були виконані лише людьми. У розробці ігрових додатків ШІ може значно покращити досвід як і для розробників, так і для гравців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164206
Розташовується у зібраннях:Інформаційні та телекомунікаційні технології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-340-342.pdf651,13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.