Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164339
Назва: Формування пацієнт-орієнтації закладів охорони здоров’я: зарубіжний досвід
Автори: Коваленко, Тетяна В’ячеславівна
Сергієнко, Елла Олексіївна
Ключові слова: клініка Мейо;медичні послуги;зарубіжний досвід з охорони здоров'я
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Коваленко Т. В. Формування пацієнт-орієнтації закладів охорони здоров’я: зарубіжний досвід / Коваленко Тетяна В’ячеславівна, Сергієнко Елла Олексіївна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 581 -583.
Короткий огляд (реферат): Найвпливовішим і найдорожчим брендом у сфері медичних послуг є клініка Мейо, хоча й майже не використовує рекламу для просування своїх послуг. Клініка Мейо була заснована в 1864 році в місті Рочестер, штат Міннесота. Зараз представництва клініки є в Аризоні та Каліфорнії, комплекс клінік Мейо є найбільшим медичним центром у світі. Цей комплекс складається з двох великих клінік, в яких щорічно обслуговується більше 350 000 пацієнтів стаціонарно і більш ніж півтора мільйона – амбулаторно на найвищому міжнародному рівні. Там працюють близько 4500 лікарів та науковців, та понад 58 тисяч адміністративних працівників і підтримки. Активи клініки оцінюються в 16 мільярдів доларів США.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164339
Розташовується у зібраннях:Публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тиждень студентської науки -2023-581-583.pdf410,74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.