Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164619
Назва: Навчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнах
Автори: Антонова, О. В.
Шпітун, І. І.
Ключові слова: проблемний підхід;місцеве самоврядування
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДРІДУ НАДУ
Бібліографічний опис: Антонова О. В. Навчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнах / Антонова О. В., Шпітун І. І. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.­практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2020. – С. 107-111
Короткий огляд (реферат): Розв’язання локальних і масштабних проблем сучасного суспільства вимагає від персоналу інститутів публічного управління нових підходів і нестандартних рішень. Це ставить питання про ефективність діяльність не лише керівника, що безпосередньо залежить від його науково­філософських, суспільно­політичних, предметних та спеціально­функціональних знань і вмінь, готовності до розвитку та самовдосконалення, а й виконавців, чия мотивація повинна визначатися усвідомленням суворої необхідності, що визначає повсякденну управлінську практику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164619
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.­практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2020_10_zbirnik_dums_25_09_2020+-107-111.pdf143,8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.