Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164619
Назва: | Навчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнах |
Автори: | Антонова, О. В. Шпітун, І. І. |
Ключові слова: | проблемний підхід;місцеве самоврядування |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ДРІДУ НАДУ |
Бібліографічний опис: | Антонова О. В. Навчання як дослідження: досвід використання проблемного підходу при вивченні особливостей організації місцевого самоврядування в зарубіжних країнах / Антонова О. В., Шпітун І. І. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2020. – С. 107-111 |
Короткий огляд (реферат): | Розв’язання локальних і масштабних проблем сучасного суспільства вимагає від персоналу інститутів публічного управління нових підходів і нестандартних рішень. Це ставить питання про ефективність діяльність не лише керівника, що безпосередньо залежить від його науковофілософських, суспільнополітичних, предметних та спеціальнофункціональних знань і вмінь, готовності до розвитку та самовдосконалення, а й виконавців, чия мотивація повинна визначатися усвідомленням суворої необхідності, що визначає повсякденну управлінську практику. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164619 |
Розташовується у зібраннях: | Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2020_10_zbirnik_dums_25_09_2020+-107-111.pdf | 143,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.