Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164827
Назва: Створення 3D-моделей персонажів та оточення та їх впровадження у ігровий рівень на Unreal Engine за допомогою мови програмування C++
Автори: Гамзін Олександр Сергійович
Дата публікації: лип-2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164827
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23_06_22_КР_Гамзін О.С.pdf1,13 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.