Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164827
Назва: | Створення 3D-моделей персонажів та оточення та їх впровадження у ігровий рівень на Unreal Engine за допомогою мови програмування C++ |
Автори: | Гамзін Олександр Сергійович |
Дата публікації: | лип-2023 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164827 |
Розташовується у зібраннях: | 2022-2023 навчальний рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
23_06_22_КР_Гамзін О.С.pdf | 1,13 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.