Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164923
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоворуха, Андрій-
dc.date.accessioned2023-09-28T15:34:06Z-
dc.date.available2023-09-28T15:34:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164923-
dc.description.abstractМета роботи: підвищення ефективності роботи сайту маркетплейсу «Olist» за рахунок класифікації споживачів на основі їхніх відгуків щодо купленого товару.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність роботи полягає в автоматизація процесу обробки зворотної реакції споживача, що зекономить грошові ресурси підприємства і дозволить перенаправити їх на вирішення виявлених проблем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleДослідження поведінки споживача за допомогою методів машинного навчанняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ГоворухаА_бак124(2023).pdf4,42 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.