Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164932
Назва: Пошук правил асоціацій та аналіз ринкового кошика для знання поведінки споживачів і моделі купівлі
Автори: Рижченко, Денис
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Методи дослідження та апаратура: спостереження, порівняння та пояснення методів аналізу ринкового кошика застосованих до пошуку зв’язків між товарами; мова програмування Python.
Об’єкт дослідження: аналіз історії покупок для визначення повторюваних товарних наборів у мережі супермаркетів Варус.
Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає в отриманні інформації для розуміння поведінки клієнтів на основі їх покупок для визначення майбутніх організаційних та маркетингових рішень, що у свою чергу має на мате оптимізувати та збільшити кількість продажів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164932
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РижченкоД_бак124(2023).pdf2,2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.