Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкірко, Дмитрій-
dc.date.accessioned2023-09-28T16:12:08Z-
dc.date.available2023-09-28T16:12:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164935-
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є підвищення мотивації та залученості потенційних користувачів фітнес-додатку до занять спортом та підтримки здорового образу життя шляхом впровадження методів гейміфікації.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманого результату полягає в підтримці мотивації користувачів до занять спортом та тим самим в підвищенні залученості до використання продукту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleБізнес-аналіз вимог до інформаційної архітектури фітнес додатку та його проектуванняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СкіркоДмитро_маг124(2022).pdf2,78 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.