Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164939
Назва: Аналіз та оптимізація системи інтернет торгівлі підприємства Peninsula в умовах сучасного розвитку ринку
Автори: Воронко, Юлія
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є покращення технологій аналізу ринки збуту, збільшення клієнт-орієнтованого продукту за допомогою сучасних методів онлайн аналізу в умовах інтернет торгівлі, розробка та вдосконалення аналітики Інтернет магазину за допомогою сучасних технологій.
Практична цінність отриманих в роботі результатів полягає в тому, що впровадження сучасних методів аналізу інтернет торгівлі для роботи сучасного магазину з клієнт-орієнтованим принципом спричиняє підвищення економічних показників для власника. Важливо правильно аналізувати потреби клієнта та використовувати відповідні інструменти на основі сучасних онлайн технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164939
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВоронкоЮлія_маг124(2022).pdf4,83 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.