Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФракянц, Сергій-
dc.date.accessioned2023-09-28T16:27:46Z-
dc.date.available2023-09-28T16:27:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164944-
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих у роботі результатів полягає в оптимізації та автоматизації процесу продажу товарів меблевої промисловості, яка використовує фізичні активи до електронно комерційної діяльності, що дає змогу виконати диверсифікацію продукції, а також визначити допоміжну інфраструктуру з метою проведення прибуткових рекламних компаній.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМоделювання стратегій використання реклами для ефективності функціонування меблевого маркетплейсуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФракянцС_маг124(2022).pdf2,2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.