Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165003
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конотопцева, Ю. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-05T10:15:44Z | - |
dc.date.available | 2023-10-05T10:15:44Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Конотопцева Ю. В. Кейс-метод як технологія навчання публічних службовців / Конотопцева Ю. В. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 202-204 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165003 | - |
dc.description.abstract | Кейс-метод схожий на сучасний дидактичний концепт конструктивного вирівнювання (“constructive alignment”). Цей концепт було розроблено австралійським педагогом психологом Джоном Бігсом в 1996 році. Головна ідея цієї концепції полягає в тому, що методи викладання та навчання повинні залежати від бажаних результатів навчання. Кейс-метод має бути сконструйований таким чином, щоб студенти вчилися аналізу конкретних ситуацій прийняття рішень в політиці та управлінні. Одночасно повинно бути можливим оцінити заплановані результати навчання під час конкретного іспиту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДРІДУ НАДУ | uk_UA |
dc.subject | Кейс-метод | uk_UA |
dc.subject | публічне управління | uk_UA |
dc.subject | дидактичний засіб | uk_UA |
dc.title | Кейс-метод як технологія навчання публічних службовців | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 35.08 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2018_6_2018_12_21_material_dums-202-204.pdf | 132,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.