Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонотопцева, Ю. В.-
dc.date.accessioned2023-10-05T10:15:44Z-
dc.date.available2023-10-05T10:15:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКонотопцева Ю. В. Кейс-метод як технологія навчання публічних службовців / Конотопцева Ю. В. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 202-204uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165003-
dc.description.abstractКейс-метод схожий на сучасний дидактичний концепт конструктивного вирівнювання (“constructive alignment”). Цей концепт було розроблено австралійським педагогом психологом Джоном Бігсом в 1996 році. Головна ідея цієї концепції полягає в тому, що методи викладання та навчання повинні залежати від бажаних результатів навчання. Кейс-метод має бути сконструйований таким чином, щоб студенти вчилися аналізу конкретних ситуацій прийняття рішень в політиці та управлінні. Одночасно повинно бути можливим оцінити заплановані результати навчання під час конкретного іспиту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДРІДУ НАДУuk_UA
dc.subjectКейс-методuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectдидактичний засібuk_UA
dc.titleКейс-метод як технологія навчання публічних службовцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35.08uk_UA
Розташовується у зібраннях:Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_6_2018_12_21_material_dums-202-204.pdf132,69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.