Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165063
Назва: Нематеріальні засоби мотивації персоналу торговельних підприємств
Автори: Демченко Максим Юрійович
Ключові слова: ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, ПЕРСОНАЛ, ОЦІНКА ПЕРСОНАЛУ, СТИМУЛЮВАННЯ, НЕМАТЕРІАЛЬНІ ЗАСОБИ
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Стимулювання розвитку персоналу на торговельному підприємстві». Обсяг роботи: 71 сторінок, 7 рисунків, 8 таблиць, 24 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес нематеріального стимулювання персоналу підприємства сфери торгівлі. Предметом дослідження є методичні засади та практичні аспекти нематеріального стимулювання персоналу торговельного підприємства. Мета дослідження ‒ узагальнення методичних основ і розробка на їх підставі пропозицій щодо забезпечення нематеріального стимулювання персоналу торговельного підприємства. Отримані результати. У першому розділі pозкpитий стан проблеми та теоретичні основи управління персоналом підприємств сфери торгівлі. У другому розділі здійснено оцінювання економіко-організаційних засад використання персоналу торговельного підприємства на прикладі підприємства сфери рітейлу. У третьому розділі наведені рекомендації щодо нематеріального стимулювання персоналу торговельного підприємства. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства оптової та роздрібної торгівлі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165063
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.