Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165098
Назва: Формування міжнародної стратегії виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Оболонь»)
Інші назви: Formation of the international strategy of the production enterprise (based on the materials of Private JSC “Obolon”
Автори: Мельничук, Дар'я Вадимівна
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, МІЖНАРОДНА СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, МІЖНАРОДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Мельничук Д.В. Формування міжнародної стратегії виробничого підприємства (за матеріалами ПрАТ «Оболонь») / Д.В. Мельничук. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 87 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає процес формування міжнародної стратегії виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування міжнародної стратегії виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості дослідження та вдосконалення стратегічного планування міжнародної діяльності підприємства; досліджено інноваційні стратегії розвитку суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності на міжнародному ринку; оцінено сучасні стратегії просування продукції в міжнародній діяльності; розглянуто особливості функціонування пивоварної галузі України; досліджено загальну характеристику ПрАТ «Оболонь»; проаналізовано зовнішнє конкурентне середовище; виконано оцінювання конкурентоспроможності ПрАТ «Оболонь»; обґрунтовано напрями стратегічного розвитку ПрАТ «Оболонь»; розглянуто вибір країни для формування міжнародної стратегії ПрАТ «Оболонь».
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає процес формування міжнародної стратегії виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування міжнародної стратегії виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості дослідження та вдосконалення стратегічного планування міжнародної діяльності підприємства; досліджено інноваційні стратегії розвитку суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності на міжнародному ринку; оцінено сучасні стратегії просування продукції в міжнародній діяльності; розглянуто особливості функціонування пивоварної галузі України; досліджено загальну характеристику ПрАТ «Оболонь»; проаналізовано зовнішнє конкурентне середовище; виконано оцінювання конкурентоспроможності ПрАТ «Оболонь»; обґрунтовано напрями стратегічного розвитку ПрАТ «Оболонь»; розглянуто вибір країни для формування міжнародної стратегії ПрАТ «Оболонь».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165098
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Д_Мельничук_Титули.pdf310,53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Д_Мельничук_ок.pdf42,74 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.