Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165099
Назва: Формування інвестиційної стратегії підприємства в умовах кризи (за матеріалами АТ «ФАРМАК»)
Інші назви: Formation of the investment strategy of the enterprise in crisis conditions (based on the materials of JSC “FARMAK”)
Автори: Постова, Єлизавета Володимирівна
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, ІНВЕСТИЦІЙНА СТРАТЕГІЯ, ІНВЕСТИЦІЇ, ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КРИЗА, КОНКУРЕНЦІЯ, ЯКІСТЬ
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Постова Є.В. Формування інвестиційної стратегії підприємства в умовах кризи (за матеріалами АТ «ФАРМАК») / Є.В. Постова. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 95 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступають – процес формування інвестиційної стратегії підприємства в умовах кризи. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування інвестиційної стратегії підприємства в умовах кризи. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування інвестиційної стратегії підприємства в умовах кризи; визначено основні проблеми виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства; обґрунтовано рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства шляхом формування інвестиційної стратегії підприємства в умовах кризи
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступають – процес формування інвестиційної стратегії підприємства в умовах кризи. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування інвестиційної стратегії підприємства в умовах кризи. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування інвестиційної стратегії підприємства в умовах кризи; визначено основні проблеми виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства; обґрунтовано рекомендації щодо підвищення ефективності діяльності підприємства шляхом формування інвестиційної стратегії підприємства в умовах кризи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165099
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулки, Постова Є.В_073-19-1.pdf647,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Д_Постова_ок.pdf49,36 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.