Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХанова, Марія Сергіївна-
dc.date.accessioned2023-10-11T19:12:43Z-
dc.date.available2023-10-11T19:12:43Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationХанова М.С. Управління асортиментом підприємства (за матеріалами ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна») / М.С.Ханова. – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 84 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165101-
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає процес управління асортиментом виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління асортиментом виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості формування асортиментної політики підприємства в сучасних умовах господарювання; досліджено цілі та принципи формування асортиментної політики підприємства; оцінено особливості управління асортиментною політикою підприємства; здійснено аналіз ринку кондитерських виробів в Україні та досліджено вплив пандемії та війни; визначено загальну характеристику підприємства ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна»; проаналізовано конкурентне середовище, в якому функціонує підприємство; проаналізовано фінансові показники та показники ділової активності ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна»; сформовано асортимент ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна».uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єктом розроблення виступає процес управління асортиментом виробничого підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо управління асортиментом виробничого підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості формування асортиментної політики підприємства в сучасних умовах господарювання; досліджено цілі та принципи формування асортиментної політики підприємства; оцінено особливості управління асортиментною політикою підприємства; здійснено аналіз ринку кондитерських виробів в Україні та досліджено вплив пандемії та війни; визначено загальну характеристику підприємства ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна»; проаналізовано конкурентне середовище, в якому функціонує підприємство; проаналізовано фінансові показники та показники ділової активності ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна»; сформовано асортимент ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАСОРТИМЕНТ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, АСОРТИМЕНТНА КОНЦЕПЦІЯ, АВС ТА ХYZ-АНАЛІЗuk_UA
dc.titleУправління асортиментом підприємства (за матеріалами ПрАТ «МОНДЕЛІС Україна»)uk_UA
dc.title.alternativeManagement of the enterprise assortment (based on the materials of Private JSC "MONDELEZ Ukraina")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Д_Ханова_Титули.pdf312,99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Д_Хановаю_ок.pdf39,06 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.