Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165102
Назва: Формування асортиментної політики підприємства (за матеріалами ТОВ М'ЯСОКОМБІНАТ «ЮВІЛЕЙНИЙ»)
Інші назви: Formation of the assortment policy of the company (based on the materials of LLC MEAT-PACKING PLANT “YUVILEYNY”)
Автори: Краселюк, Софія Сергіївна
Ключові слова: АСОРТИМЕНТ, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА, СТРАТЕГІЯ, ТАКТИКА УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ
Дата публікації: чер-2023
Бібліографічний опис: Краселюк С.С. Формування асортиментної політики підприємства (за матеріалами ТОВ М'ЯСОКОМБІНАТ «ЮВІЛЕЙНИЙ») / С.С. Краселюк – Д. : НТУ «ДП», 2023. – 88 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування асортиментної політики підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортиментної політики підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості управління товарним асортиментом підприємства; досліджено управління асортиментною політикою підприємства; оцінено напрями вдосконалення асортиментної політики за рахунок формування стратегії та тактики управління; здійснено аналіз сильних та слабких сторін м’ясопереробних підприємств України; визначено загальну характеристику підприємства ТОВ М’ясокомбінат «Ювілейний»; проаналізовано асортимент підприємства; проаналізовано фінансові показники та показники ділової активності ТОВ М’ясокомбінат «Ювілейний»; продемонстровано застосування сучасної методики розроблення стратегічного набору товарів; сформовано асортиментну політику ТОВ МК «Ювілейний».
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2023. Об’єкт розроблення – процес формування асортиментної політики підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортиментної політики підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто особливості управління товарним асортиментом підприємства; досліджено управління асортиментною політикою підприємства; оцінено напрями вдосконалення асортиментної політики за рахунок формування стратегії та тактики управління; здійснено аналіз сильних та слабких сторін м’ясопереробних підприємств України; визначено загальну характеристику підприємства ТОВ М’ясокомбінат «Ювілейний»; проаналізовано асортимент підприємства; проаналізовано фінансові показники та показники ділової активності ТОВ М’ясокомбінат «Ювілейний»; продемонстровано застосування сучасної методики розроблення стратегічного набору товарів; сформовано асортиментну політику ТОВ МК «Ювілейний».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165102
Розташовується у зібраннях:2022-2023 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Краселюк_Титули.pdf313,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Краселюк_ок.pdf44,85 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.