Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165135
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧикаренко, О.-
dc.date.accessioned2023-10-13T10:48:52Z-
dc.date.available2023-10-13T10:48:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЧикаренко О. Комунікаційні інструменти формування іміджу території / Олексій Чикаренко // Інноваційні інструменти забезпечення інвестиційного та інфраструктурного розвитку територій та громад : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, м. Дніпро, 4 березня 2022 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2022. – С. 206-208uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165135-
dc.description.abstractВ умовах постійних змін, що відбуваються сьогодні, процес інформаційно-комунікаційного забезпечення управління галузями, територіями, адміністративними одиницями, організаціями та іншими цільовими об’єктами (групами) набуває особливого значення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectімідж територійuk_UA
dc.subjectтериторіяuk_UA
dc.titleКомунікаційні інструменти формування іміджу територіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35uk_UA
Розташовується у зібраннях:Інноваційні інструменти забезпечення інвестиційного та інфраструктурного розвитку територій та громад : матеріали наук.-практ. конф. за міжнар. участю, м. Дніпро, 4 березня 2022 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_10_Інноваційні інструменти забезпечення-206-208.pdf319,78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.