Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165252
Назва: Дослідження просування нового туристичного продукту на основі технологій
Автори: Гойман, К.
Любчук, Ольга
Ключові слова: туризм;туристичний продукт;туристисчні послуги
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Гойман К. Дослідження просування нового туристичного продукту на основі технологій / Гойман К., Любчук Ольга // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 26-28.
Короткий огляд (реферат): Сфера туризму є однією з найбільш динамічних та конкурентних у світовій економіці. З розвитком цифрових технологій інтернет став основним інструментом просування нових туристичних продуктів. Для успішного просування нового туристичного продукту важливо врахувати сучасні цифрові тенденції та ефективно використовувати онлайнові ресурси. У доповіді ми розглянемо ключові аспекти просування туристичного продукту з використанням цифрових технологій. Перш ніж розпочати просування, необхідно провести аналіз цільової аудиторії. Хто ваші потенційні клієнти? Які інтереси мають? Де вони шукають інформацію про подорожі? Ці питання дозволять визначити, які цифрові канали та платформи найкраще використовуватиме просування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165252
Розташовується у зібраннях:Секція 1. Екологічні та соціальні аспекти туристично-рекреаційної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-26-28.pdf226,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.