Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165261
Назва: Формування стійкого попиту на послуги підприємств туризму і санаторно-курортної сфери Новомосковського району в період міжсезоння
Автори: Олійник, Артем
Герасименко, Тетяна
Ключові слова: курортна сфера Новомосковського району;туризм;туристисчні послуги
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Олійник А. Формування стійкого попиту на послуги підприємств туризму і санаторно-курортної сфери Новомосковського району в період міжсезоння / Олійник Артем, Герасименко Тетяна // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 43-45.
Короткий огляд (реферат): Потік туристів протягом календарного року об'єктивно схильний до сезонних коливань, які досить складно згладити. Залежність споживчого попиту на послуги підприємств туризму та рекреації від факторів сезонності (природно-кліматичних, економічних, соціальних, демографічних, психологічних, матеріально-технічних, технологічних) зумовлює постійне їх дослідження, оцінку та вироблення своєрідних, специфічних для кожної території рішень щодо зниження сезонної нерівномірності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165261
Розташовується у зібраннях:Секція 1. Екологічні та соціальні аспекти туристично-рекреаційної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-43-45.pdf226,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.