Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасименко, Тетяна-
dc.date.accessioned2023-11-24T08:52:11Z-
dc.date.available2023-11-24T08:52:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГерасименко Т. Вплив глобалізаційних процесів на розвиток туризму / Герасименко Тетяна // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 112-114.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165282-
dc.description.abstractРозвиток світового ринку послуг – це динамічний процес, який визначається широким спектром глобальних факторів, таких як технологічні інновації, економічні та політичні зміни, зростання міжнародної торгівлі та інші. Розвиток світового ринку послуг вимагає адаптації до глобальних тенденцій, вдосконалення технологій та надання високоякісних та конкурентоспроможних послуг на міжнародному рівні. В контексті міжнародної торгівлі «туристична послуга» визначається як будь-яка послуга, що надається туристам або подорожуючим в інших країнах чи на території, відмінній від їхньої домівки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристисчні послугиuk_UA
dc.subjectтуристичні послуги в міжнародній торгівліuk_UA
dc.titleВплив глобалізаційних процесів на розвиток туризмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-112-115.pdf273,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.