Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165285
Назва: Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг
Автори: Грузд, Андрій
Бондаренко, Людмила
Ключові слова: реінжиніринг;туристичні послуги;туризм
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Грузд А. Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг / Грузд Андрій, Бондаренко Людмила // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 118-121.
Короткий огляд (реферат): Основними бізнес-процесами є ті, які зорієнтовані на надані якісних послуг, що представляють цінність для зовнішнього споживача і забезпечують підприємству отримання максимального доходу. У результаті дослідження було визначено основні параметри оцінки якості туристичних послуг споживачів, до яких відносять: – телефонні переговори. Це дотримання основних і найбільш значущих для туристичної сфери правил сучасного сервісу; у цьому процесі повинні виконуватися спеціальні критерії телефонного контакту зі споживачем; нерозривний зв'язок та гнучкість сервісу з менеджером, його скерованість на облік вимог ринку, які швидко змінюються та прерогативи споживачів туристичних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165285
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-118-121.pdf257,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.