Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165298
Назва: Стратегічні цілі розвитку Маріуполя як туристичного центру в післявоєнний період
Автори: Леонов, Олександр
Любчук, Ольга
Ключові слова: туризм;туристичний центр Маріуполь;післявоєнний туризм
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Леонов О. Стратегічні цілі розвитку Маріуполя як туристичного центру в післявоєнний період / Леонов Олександр, Любчук Ольга // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 134-137.
Короткий огляд (реферат): Стратегія розвитку – це концептуальний документ, що містить бачення майбутнього, напрями розвитку та цільовий блок з низки стратегічних та оперативних цілей. Основною метою стратегічного розвитку міста має стати перехід від індустріальної направленості, як головної в довоєнний період, до створення постіндустріальної моделі міста. Відмінність постіндустріального суспільства полягає в перевазі інноваційного сектору економіки, високопродуктивній промисловості, індустрії знань, а також у більш високій частці населення, зайнятого у сфері послуг, ніж у промисловому виробництві. Тому нова модель розвитку міста включатиме побудову найновітніших підприємств, впровадження технологій, що будуть використовувати відновлювальні джерела енергії, опікуватимуться захистом довкілля, а також важливий напрямок економічного розвитку з привʼязкою до моря - розбудову порту, розширення логістичних можливостей та збільшення тоннажу перевалки грузів, або передача в концесію міжнародним компаніям.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165298
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.