Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165300
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНечепуренко, Микита-
dc.date.accessioned2023-11-24T11:22:21Z-
dc.date.available2023-11-24T11:22:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНечепуренко М. Соціальна відповідальність малих та середніх підприємств: передумови та особливості / Нечепуренко Микита // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 140-142.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165300-
dc.description.abstractМалі та середні підприємства (тут і далі – МСП) становлять основу більшості економік. У сучасному динамічному та складному бізнес-середовищі, де суспільство вимагає вирішення таких складних викликів, як зміна клімату, безробіття, міграція та демографічні зміни, МСП стикаються з імперативами сталого розвитку та соціальної відповідальності, які виникли як важливі тенденції в бізнесі. Таким чином, багатьом компаніям доводиться змінювати свої системи та процеси, щоб зменшити вплив на навколишнє середовище, виробляти екологічно чисту продукцію та знайти шляхи покращення добробуту громад, у яких вони працюють.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectмалі та середні підприємстваuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.titleСоціальна відповідальність малих та середніх підприємств: передумови та особливостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-140-142.pdf228,07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.