Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165301
Назва: Система sintegrum як шлях підвищення якості надання послуг у готельному господарстві
Автори: Осітковська, Поліна
Шикіна, Ольга
Ключові слова: система sintegrum;туризм;туристисчні послуги
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Осітковська П. Система sintegrum як шлях підвищення якості надання послуг у готельному господарстві / Осітковська Поліна, Шикіна Ольга // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 142-144.
Короткий огляд (реферат): Система Sintegrum є важливим інструментом для підвищення якості надання послуг у готельному господарстві. Українська ІT система Sintegrum надає можливість автоматизувати навчання та атестацію співробітників. Тобто з застосуванням даної системи більше нема необхідності займатися навчанням кожного кандидата окремою. Ще однією перевагою системи є можливість самостійно налаштувати весь учбовий процес. Розглянемо різницю між Sintegrum, самостійним навчанням за допомогою знань отриманих з книг, інструкцій чи за допомогою ЛМС системи (Learning Management System). ЛМС – це система, яка, власне, управляє передачею знань, концентруючись саме на знаннях, на способу передачі цих знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165301
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-142-144.pdf247,27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.