Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165303
Назва: Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни
Автори: Рябцева, Софія
Бондаренко, Людмила
Ключові слова: реклама в туризмі;PR та реклами в туризмі;туризм
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Рябцева С. Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни / Рябцева Софія, Бондаренко Людмила // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 144-146.
Короткий огляд (реферат): Починаючи з 2023 р. в туристичному бізнесі актуальним постає питання щодо доречності появи рекламних роликів під час війни, адже відповідно до методології PR всі розуміють, що потенційні споживачі дуже чутливі до контенту, який вони споживають. Враховуючи це, туристичним компаніям необхідно більш прискіпливо досліджувати громадську думку і грамотно на неї реагувати, а також спрямувати свої дії на процвітання відносин із суспільством. Крім того PR допомагає налагодити ефективні відносини з тими, хто може значно вплинути на імідж компанії та її прибутки. Саме тому недоречно в рекламних роликах показувати щасливих та веселих подорожуючих туристів, які перебувають в туристичних турах або засмагають на пляжі в Херсоні або Криму, або фотографуючи та знімаючи об’єкти локації з використанням технічних засобів, таких як дрони.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165303
Розташовується у зібраннях:Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник І Всеукр.конференції-144-146.pdf320,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.