Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165335
Назва: | Обґрунтування склепінчастих конструкцій станцій Київського метрополітену в умовах мілкого закладання |
Інші назви: | Justification of vaulted structures of the Kyiv underground station as design in terms of shallow foundation |
Автори: | Гайко, Г. І. Ган, А. Л. Ган, О. В. Симоненко, Я. А. Хлевнюк, Д. В. |
Ключові слова: | метрополітен;склепінчаста конструкція;оправа;мілке закладання;перегінний тунель;проєктування;техніко-економічне порівняння;underground station (metro);vaulted structures;single-span station;shallow-depth construction;односклепінчаста станція;tunnel crossing;design;technical and economic comparison |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Обґрунтування склепінчастих конструкцій станцій Київського метрополітену в умовах мілкого закладання / Г. І. Гайко, А. Л. Ган, О.В. Ган, Я. А. Симоненко, Д. В. Хлевнюк // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2023. – № 73. – С. 165-178. |
Короткий огляд (реферат): | Аналіз ефективності застосування та конкурентоспроможності однопрогінних конструкцій склепінчастого типу станцій метрополітену мілкого закладання. Для вирішення мети в роботі були поставлені наступні завдання:
1. Техніко-економічне порівняння запропонованих конструкцій станцій метрополітену мілкого закладання.
2. Розрахунок носійної здатності оправи.
Методика. Для вирішення поставлених задач було проведено: розрахунок об’ємів та вартості основних будівельно-монтажних робіт зі спорудження станції для різних конструкцій (на 0,75 п.м.); визначення нормальних сил та згинальних моментів в стиках оправи. Analysis of the effectiveness and competitiveness of single-span vaulted structures for shallow-depth underground stations. The following objectives were set to achieve the aim: 1. Technical and economic comparison of the proposed designs for shallow-depth underground stations. 2. Calculation of the load-bearing capacity of the structure. The methods. The following methods were employed to address the stated objectives: Calculation of volumes and costs of major construction works for station construction using different designs (at a depth of 0.75 meters). Determination of normal forces and bending moments at the joints of the structure. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165335 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць НГУ. – 2023. – № 73 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17.pdf | 578,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.