Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайко, Г. І.-
dc.contributor.authorГан, А. Л.-
dc.contributor.authorГан, О. В.-
dc.contributor.authorСимоненко, Я. А.-
dc.contributor.authorХлевнюк, Д. В.-
dc.date.accessioned2023-11-29T11:06:47Z-
dc.date.available2023-11-29T11:06:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОбґрунтування склепінчастих конструкцій станцій Київського метрополітену в умовах мілкого закладання / Г. І. Гайко, А. Л. Ган, О.В. Ган, Я. А. Симоненко, Д. В. Хлевнюк // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2023. – № 73. – С. 165-178.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165335-
dc.description.abstractАналіз ефективності застосування та конкурентоспроможності однопрогінних конструкцій склепінчастого типу станцій метрополітену мілкого закладання. Для вирішення мети в роботі були поставлені наступні завдання: 1. Техніко-економічне порівняння запропонованих конструкцій станцій метрополітену мілкого закладання. 2. Розрахунок носійної здатності оправи. Методика. Для вирішення поставлених задач було проведено: розрахунок об’ємів та вартості основних будівельно-монтажних робіт зі спорудження станції для різних конструкцій (на 0,75 п.м.); визначення нормальних сил та згинальних моментів в стиках оправи.uk_UA
dc.description.abstractAnalysis of the effectiveness and competitiveness of single-span vaulted structures for shallow-depth underground stations. The following objectives were set to achieve the aim: 1. Technical and economic comparison of the proposed designs for shallow-depth underground stations. 2. Calculation of the load-bearing capacity of the structure. The methods. The following methods were employed to address the stated objectives: Calculation of volumes and costs of major construction works for station construction using different designs (at a depth of 0.75 meters). Determination of normal forces and bending moments at the joints of the structure.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметрополітенuk_UA
dc.subjectсклепінчаста конструкціяuk_UA
dc.subjectоправаuk_UA
dc.subjectмілке закладанняuk_UA
dc.subjectперегінний тунельuk_UA
dc.subjectпроєктуванняuk_UA
dc.subjectтехніко-економічне порівнянняuk_UA
dc.subjectunderground station (metro)uk_UA
dc.subjectvaulted structuresuk_UA
dc.subjectsingle-span stationuk_UA
dc.subjectshallow-depth constructionuk_UA
dc.subjectодносклепінчаста станціяuk_UA
dc.subjecttunnel crossinguk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.subjecttechnical and economic comparisonuk_UA
dc.titleОбґрунтування склепінчастих конструкцій станцій Київського метрополітену в умовах мілкого закладанняuk_UA
dc.title.alternativeJustification of vaulted structures of the Kyiv underground station as design in terms of shallow foundationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk624.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць НГУ. – 2023. – № 73

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf578,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.