Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБардаков, Юрій-
dc.date.accessioned2023-12-01T20:36:39Z-
dc.date.available2023-12-01T20:36:39Z-
dc.date.issued2022-01-14-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165358-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок спецій та прянощів України, його стан, тенденції та підприємство, котре здійснює діяльність на даному ринку. Об’єкт дослідження: процес позиціонування нових товарних категорій підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо розробки ефективної стратегій позиціонування нових товарних категорії компанії «Жасмин Плюс». Положення, що захищаються: від ефективності стратегії позиціонування товарів залежать усі економічні показники діяльності організації та її можливість конкурувати з іншими гравцями на рикну. Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були виконані раніше. Інформацію отриману з даного дослідження доцільно використовувати для впровадження стратегії позиціонування нових товарів для підприємства на ринку спецій та прянощів. У роботі використано такі методи досліджень: ABC-XYZ аналіз, аналіз 5 сил Майкла Портера, крива життєвого циклу Іцхака Адизеса, фокус група, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПОЗИЦІОНУВАННЯ, СТРАТЕГІЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯ, МІКРОСЕРЕДОВИЩЕ, МАКРОСЕРЕДОВИЩЕ, ДОСЛІДЖЕННЯ ВПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ, СПЕЦІЇ ТА ПРЯНОЩІ.uk_UA
dc.titleФормування стратегії позиціонування нового товару підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бардаков.pdf2,38 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.