Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165359
Назва: Формування стратегії просування компанії на ринку медичних товарів
Автори: Баржак, Єва
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ТОВАРИ МЕДИЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ, СТРАТЕГІЯ, КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТАЦІЯ, ПРОСУВАННЯ, МЕДІАПЛАНУВАННЯ, ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ
Дата публікації: 14-січ-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було досліджено маркетингову діяльність підприємства на ринку медичних товарів. Виявлено управлінську проблему підприємства, що полягає у незначний частці бренду на ринку В2В та необхідності збільшення його впізнаваності. Проведено детальний аналіз зовнішнього (можливості та загрози) та внутрішнього (сильні та слабкі сторони) середовищ підприємства. Проаналізовано портфель товарів підприємства, виділені акцентні асортиментні групи. Сформовані маркетингові цілі підприємства. Проведене дослідження медіа переваг на ринку В2В. Розроблено стратегію просування компанії на ринку медичних товарів. Оцінено економічну ефективність та результативність запропонованих заходів. Об’єкт розроблення: маркетингова політика просування компанії на В2В ринку. Мета кваліфікаційної роботи: формування стратегії просування компанії на В2В ринку медичних товарів. Положення, що захищаються: - результати проведення дослідження медіа переваг дозволили визначити найбільш дієві інструменти просування, що впливають на вибір постачальника медичних товарів, задля розроблення раціонального медіа плану для бренда; - результати дослідження комплексу маркетингу підприємства та його маркетингового середовища дозволили сегментувати клієнтів та визначити головні сегменти, з якими співпрацює компанія. Інформація щодо впровадження: Результати дослідження використовуються корпорацією «Біосфера», а саме напрямком Biosphere Professional задля розробки маркетингової стратегії просування ТМ «Mercator Medical». Апробація результатів. Результати маркетингового дослідження, що ввійшли до кваліфікаційної роботи, були апробовані на міжнародних конференціях а саме: • Altukhova E., Kuvaieva T.V. Social media marketing. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro, Dnipro University of Technology, 2020. P. 9-10. • Altukhova Y., Kuvaieva T.V., Lapina V.O. SMM in modern business. Розширюючи обрії: зб. тез шістнадцятого міжнар. форуму студ. І молодих учених, 21 – 22 квітня 2021 р., м. Дніпро/ за ред. С. І. Кострицької; М-во освіти і науки України; Дніпровська політехніка. Д.: ДП, 2021. P. 11-14. • Barzhak Y., Kuvaieva T.V. Marketing research of medical products and services. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro, Dnipro University of Technology, 2021. Результати отримані вході написання кваліфікаційної роботи викладені та опубліковані у фаховому електронному журналі «Економіка та суспільство». (Куваєва Т.В., Баржак Є.Д. Просування товарів медичного призначення у соціальних мережах. Економіка та суспільство. 2021. № 33. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/952 DOI: 10.32782/2524-0072/2021-33-66) Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингового стратегічного управління, економічного обґрунтування маркетингових рішень та науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах, що діють на ринку товарів медичного призначення, а саме рукавичок медичного та спеціального призначення. Соціально економічна ефективність роботи полягає у просуванні бренду компанії у мережі Інтернет та соціальних мережах, а також під час проведення заходів, що сприяє підвищенню обізнаності споживачів та формуванню культури купівлі високоякісних товарів. Висновки, пропозиції щодо об’єкту розроблення: удосконалення маркетингових комунікацій через розроблення детального медіа плану просування бренду (онлайн та офлайн). У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, метод експертних оцінок, кабінетні дослідження, ABC-аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, аналіз 5 сил Портера, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, матриця General Electric (GE)/McKinsey, GAP-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165359
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баржак.pdf3,14 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.