Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165361
Назва: Розробка стратегії просування корпоративного бренду компанії на ринку макрофінансових послуг України
Автори: Коробков, Ілля
Дата публікації: 14-січ-2022
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота, спеціальність 075 «Маркетинг». – Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2022 рік. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування корпоративного бренду ТОВ «ФК «Є ГРОШІ КОМ». Кваліфікаційна робота складається із вступу, основної частини, яка включає три розділи, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі розкрито сутність та основні компоненти бренду, теоретико-методологічне забезпечення формування, реалізації та розвитку сутності та особливостей корпоративного бренду. Проведено аналіз публікацій з теми, досліджено особливості просування корпоративного бренду. У другому розділі проведено аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «ФК «Є ГРОШІ КОМ», досліджено рівень розвитку та стратегію просування корпоративного бренду. У третьому розділі проведена розробка ефективної маркетингової стратегії просування корпоративного бренду ТОВ «ФК «Є ГРОШІ КОМ» на ринку мікрофінансових послуг України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165361
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коробков.pdf1,97 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.