Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165363
Назва: Розробка бенчмаркінгової стратегії в управлінні продажами роздрібного інтернет-магазину
Автори: Мажуга, Анастасія
Ключові слова: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ, СТРАТЕГІЯ БЕНЧМАРКІНГУ, ЕЛЕКТРОННИЙ РИНОК, ЦИФРОВІ МЕТОДИ ПРОДАЖІВ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН
Дата публікації: 14-січ-2022
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність інтернет-магазину в умовах високо-конкурентного ринку, що розвивається. Мета дослідження – вивчення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей застосування бенчмаркінгової стратегії в управлінні продажами малого інтернет-магазину. Методи дослідження – польові дослідження, експертний метод, фінансово-економічний аналіз, сегментування, матриця Абеля, STELV-аналіз, метод ЕТОМ, EFAS і IFAS-аналіз, SNW-аналіз, SWOT-аналіз, GAP-аналіз, матриця МСС, матриця Хассі, матриця Фута, Коуна та Белдінга та 7Р-аналіз. Апробація результатів дослідження – Основні результати кваліфікаційного дослідження опубліковані в тезах доповіді «Benchmarking strategy as an innovative marketing in e-sale», XVI Міжнародна науково-практична конференція студентів та молодих вчених «Majesty of Marketing». Положення, що захищаються – в умовах високо конкурентного е-ринку для інтернет-магазину потрібна стратегія адаптації, яка буде спиратися на досвід гравців галузі, конкурентів, провідні технології онлайн середовища, а також тенденції світового рівня. Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність інтернет-магазину Stickerwall. Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі інтернет-маркетингу. Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані на інших підприємствах, що діють на споживчому е-ринку, а також для подальшого вивчення застосовування бенчмаркінгових стратегій в управлінні продажами. Соціально-економічна ефективність результатів дослідження – на основі проведеного дослідження очікувань та специфіки потреб споживча запропонована програма маркетингових заходів для реалізації бенчмаркінгової стратегії продажів на споживчому е-ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165363
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мажуга.pdf2,74 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.