Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМехтельова, Ілона-
dc.date.accessioned2023-12-01T20:47:23Z-
dc.date.available2023-12-01T20:47:23Z-
dc.date.issued2022-01-14-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165365-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було проведено аналіз роботи підприємства, яке спеціалізується на виробництві та дистрибуції снеків, а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Розроблено перспективи і можливості удосконалення управління товарною політикою підприємства. Об’єкт розроблення: аналіз та оцінка ефективності управління товарною політикою підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: розробка заходів щодо удосконалення управління маркетинговою товарною політикою підприємства. Положення, що захищаються: дослідження асортименту підприємства та його споживачів дозволило зробити повний аналіз роботи підприємства на ринку. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів та програма управління товарною політикою, асортиментом та якістю товарів дозволить підприємству більш ефективно використовувати власні ресурси, та оптимізувати діяльність товарних запасів. У роботі використані такі методи досліджень: анкетування, SWOT- аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА, ПРОСУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, СЕГМЕНТУВАННЯuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою товарною політикою підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мехтельова.pdf1,41 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.