Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРожненко, Вероніка-
dc.date.accessioned2023-12-01T20:53:24Z-
dc.date.available2023-12-01T20:53:24Z-
dc.date.issued2022-01-14-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165369-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку послуг з метою розробки ефективної рекламної кампанії підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей. Виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, конкурентний та ситуативний аналіз. Проаналізовано особливості комунікаційних інструментів на ринку послуг та медіа вподобання цільової аудиторії. Проведено оцінку прогнозованої ефективності запропонованих маркетингових заходів. Об’єкт дослідження: планування та реалізація рекламної діяльності, а також сама рекламна діяльність, яка є основним засобом просування послуг ПП Ательє «TanKo» Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретичного матеріалу щодо розробки рекламної діяльності та її удосконалення, а також безпосередня розробка рекламної кампанії для ПП Ательє«TanKo» в умовах карантину. Положення, що захищаються: дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку послуг з метою розробки ефективної рекламної кампанії підприємства, за допомогою дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища, конкурентного та ситуативного аналізу. Предметом дослідження є механізм розробки та реалізації рекламної діяльності як цілісного комплексну взаємопов’язаних заходів. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані підприємством ПП «TanKo» задля розробки рекламної кампанії ательє. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у використанні доцільних маркетингових інструментів, які будуть доцільними в умовах каратину. Кваліфікаційна робота має взаємозв’язок з бакалаврською кваліфікаційною роботою, виконаними курсовими роботами з маркетингового ціноутворення, маркетингових досліджень. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах, які надають послуги на побутовому ринку України. Результати маркетингового дослідження, що ввійшли до кваліфікаційної роботи, були апробовані на міжнародній конференції, а саме: Rozhnenko V., Features of services marketing. Majesty of Marketing: Materials of the International conference for the students and junior research staff. Dnipro, Dnipro University of Technology, 2021. У роботі використано статистичний метод, ситуаційний аналіз, метод експертних оцінок, інструменти матричного апарату (для побудови матриці конкурентоспроможності, SWOT-матриці), PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМЕДІА ПЛАНУВАННЯ, ПАНДЕМІЯ, РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ, РИНОК ПОБУТОВИХ ПОСЛУГuk_UA
dc.titleРозробка рекламної кампанії підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рожненко.pdf1,78 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.