Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165372
Назва: Формування корпоративної культури підприємства
Автори: Циба, Марія
Ключові слова: ПЕРСОНАЛ, КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ПЛИННІСТЬ КАДРІВ, МОТИВАЦІЯ
Дата публікації: 14-січ-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі було проведено дослідження та аналіз ефектиності корпоративної культури на підприємстві ТОВ «Отіс Тарда» з метою розробки ефективної системи стимулювання робітників підприємства шляхом удосконалення та впровадження ефективних методів корпоративної культури для забезпечення досягнення стратегічних цілей. Виконано аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства та аналіз проблем формування системи корпоративної культури. Проаналізовано ціннісні орієнтації працівників різних вікових груп, різних освітніх рівнів. Проведено оцінку прогнозованої ефективності запропонованих маркетингових заходів. Об’єкт є процес формування та розвитку корпоративної культури підприємства ТОВ «Отіс Тарда». Мета кваліфікаційної роботи: є розроблення та обґрунтування науково-методичних, теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо формування та реалізації ефективної корпоративної культури підприємства. Положення, що захищаються: елементи корпоративної етики та правил компанії, які направленні на згуртованість команди, задоволеність персоналу тим самим покращеня якості продукції та підвищеня лояльності партнерів до підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних аспектів формування корпоративної культури підприємства. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані підприємством ТОВ «Отіс Тарда» задля провадження працюючої корпоративної культури. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у використанні доцільних маркетингових інструментів, які будуть доцільними в умовах обраного підприємства. Результати роботи можуть бути використані на підприємстві ТОВ «Отіс Тарда» та підприємств з подібною організаційною структурою. У роботі проведено організаційно-економічна характеристика підприємства, використано поелементний метод якісної оцінки, метод SWOT-аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165372
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Циба.pdf1,69 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.