Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165375
Назва: Формування комплексу маркетингових комунікацій для власної торгової марки ритейлера
Автори: Голеня, Валерія
Ключові слова: МАРКЕТИНГ, ВЛАСНІ ТОРГОВІ МАРКИ, МАРКЕТИНГОВІ КОММУНІКАЦІЇ, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, РИНОК КРАСИ ТА ЗДОРОВ’Я
Дата публікації: 9-гру-2022
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на товарів краси та здоров’я, також дослідженні внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) компанії. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів при покупці товарів для догляду за обличчям з метою визначення основних маркетингових комунікацій власної торгової марки мережі магазинів EVA. Об’єкт дослідження: маркетингова комунікаційна діяльність підприємства ритейлу ТОВ «РУШ» на споживчому ринку. Мета дослідження полягає у дослідженні теоретичних аспектів та формуванні комплексу маркетингових комунікацій ВТМ «GEN 63» компанії ТОВ «РУШ» на споживчому ринку. Положення, що захищаються: дослідження маркетингових комунікацій на ринку товарів краси та здоров’я, що дозволило розробити системи заходів щодо просування власної торгової марки ритейлера. Інформація щодо впровадження: дослідження та розроблені пропозиції можуть бути використані компанією ТОВ «РУШ». Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані на drogerie підприємствах України. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: сформований комплекс маркетингових комунікацій для ВТМ «GEN 63» компанії ТОВ «РУШ» на ринку краси та здоров’я. При виконанні кваліфікаційної роботи використані наступні методи дослідження: методи експертних оцінок – для аналізу даних для з’ясування факторів внутрішнього та зовнішнього середовища; опитування респондентів у вигляді онлайн фокус-групи; IFAS- , EFAS- і PEST-аналізи – для вивчення і оцінки визначених маркетингових факторів; модель п’яти конкурентних сил Портера.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165375
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голені.pdf2,74 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.