Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165382
Назва: Маркетинговий аналіз діяльності підприємства на ринку будівельних матеріалів
Автори: Барсуков, Олег
Ключові слова: КЛЮЧОВІ СЛОВА: АНАЛІЗ КОНКУРЕНТІВ, ЦЕГЛА, БУДІВЕЛЬНА ПРОДУКЦІЯ, КОНКУРЕНЦІЯ
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проведено маркетинговий аналіз промислового підприємства, визначено потенційні ринки збуту . Проведено маркетинго ве дослідження внутрішнього середовища підприємства , враховуючи обсяг реалізованої продукції та стратегію її реалізації. Об’єкт розроблення: маркетингов а діяльність промислового підприємство. Мета кваліфікаційної роботи: проведення маркетингового аналізу п ідприємства задля визначення основних факторів, що впливають на розвиток підприємства на ринку Інформація щодо впровадження: р езультати дослідження використані ПВП «БУДМАТЕРІАЛИ» задля підвищення обізнаності компанії щодо конкурентів. Кваліфікаційна робо та має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на будівельних підприємствах України. Робота має засто сування у сфері промислового маркетингу в будівельній галузі. Соціально економічна ефективність роботи полягає у просуванні будівельної продукції, що сприяє відбудові України у воєнний та післявоєнний час. У роботі використано такі методи досліджень : стати стичний метод , якісний метод , глибинне інтерв’ю , метод експертних оцінок, IFAS аналіз, EFAS аналіз та SWOТ аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165382
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барсуков.pdf4 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.