Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165398
Назва: Споживчі вподобання на ринку товарів попереднього вибору
Автори: Безвитний, Микита
Ключові слова: АНАЛІЗ, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, РИНОК, ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ВИБОРУ
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано споживчі вподобання на ринку товарів попереднього вибору, на прикладі підприємства “Дніпро М”, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – систематизація та висвітлення споживчих вподобань на ринку товарів попереднього вибору. Об’єкт дослідження є процес маркетингової взаємодії підприємств, споживачів. Положення, що захищаються: маркетингове дослідження споживчих вподобань на ринку товарів попереднього вибору, формування стратегії розвитку для підприємства «Дніпро-М» на ринку товарів попереднього вибору, рекомендації, щодо розвитку мережі магазинів Дніпро М на ринку товарів попереднього вибору України. Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ТОВ “МЕРЕЖА МАГАЗИНІВ “ДНІПРО-М” задля підвищення обізнаності споживачів і партнерів та удосконалення його маркетингової діяльності. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України, які схожі на “Дніпро-М”. Робота має застосування у сфері маркетингу, де вивчаються товари попереднього вибору. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні електроінструменту, який має значні переваги та високу якість. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення визначення споживчих вподобань на ринку товарів попереднього вибору в електроінструментальній галузі. У роботі використано такі методи досліджeнь: мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз, опитування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165398
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безвитний.pdf1,17 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.