Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165401
Назва: Дослідження поведінки споживачів закладу громадського харчування
Автори: Васильєва, Катерина
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, АНАЛІЗ РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДУ НА РИНКУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ПРОСУВАННЯ ЗАКЛАДУ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Дата публікації: 9-чер-2023
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність підприємства на ринку громадського харчування. Мета дослідження – визначення факторів, що впливають на формування поведінки споживачів закладів на ринку послуг громадського харчування. Під час виконання кваліфікаційної роботи було досліджено особливості поведінки споживачів підприємства, що діє на ринку громадського харчування. Також було проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища підприємства, проведено IFAS-, EFAS- та PEST-аналіз , визначено напрямки реалізації сильних сторін закладу, провівши SWOT-аналіз; було проведено такі маркетингові дослідження: анкетування, фокус-групи. На основі проведених досліджень було сформульовано рекомендації для підвищення рівня завантаженості закладу в ранкові години. Більш того, з метою підвищення впізнаваності кафе було адаптовано контент закладу в соціальних мережах, що швидко дало свої результати у вигляді підвищення охоплень та збільшення взаємодії користувачів з акаунтом. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з виконаним курсовим проєктом з маркетингового дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165401
Розташовується у зібраннях:2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васильєва.pdf1,98 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.